Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Φαινομενική Γυναίκα- Maya Angelou

Φαινομενική Γυναίκα

Maya Angelou


Οι μορφονιές αναρωτιούνται ποιο είναι το μυστικό μου.
Χαριτωμένη δεν είμαι και οι διαστάσεις μου δεν είναι μοντέλου.
Ωστόσο, όταν αρχίζω να τους εξηγώ
νομίζουν πως ψεύδομαι.
Τους λέω,
είναι το άνοιγμα των χεριών μου,
το λίκνισμα των γοφών μου,
το βήμα μου,
τα σαρκώδη χείλη μου.
Είμαι γυναίκα.
Φαινομενικά.
Φαινομενική γυναίκα,
αυτό είμαι.

Μπαίνω σε μια αίθουσα
ψύχραιμη αν θέλετε,
και οι άνδρες σηκώνονται όρθιοι ή
πέφτουν στα γόνατα.
Ύστερα, με περιτριγυρίζουν,
όπως οι μέλισσες το μέλι.
Τους λέω,
είναι η φλόγα στα μάτια μου,
η λάμψη στο χαμόγελό μου,
η κίνηση της μέσης μου,
η ζωντάνια στα πόδια μου.
Είμαι γυναίκα.
Φαινομενικά.
Φαινομενική γυναίκα,
αυτό είμαι.

Οι άνδρες έχουν αναρωτηθεί
τι βρίσκουν σε εμένα.
Πασχίζουν,
χωρίς να καταφέρουν να αγγίξουν
το μυστήριο μέσα μου.
Προσπαθώ να τους δείξω
μα, ακόμη δεν μπορούν να δουν.
Τους λέω,
είναι το κύρτωμα της πλάτης μου,
ο ήλιος στο χαμόγελό μου,
το μπούστο μου,
η χάρη, το στύλ μου.
Είμαι γυναίκα.
Φαινομενικά.
Φαινομενική γυναίκα,
αυτό είμαι.

Τώρα καταλαβαίνετε
γιατί το κεφάλι μου δεν είναι σκυφτό,
δεν φωνάζω, δεν χοροπηδώ,
δεν χρειάζεται να μιλώ πολύ δυνατά.
Πρέπει να είστε περήφανοι,
όταν με βλέπετε να περνώ.
Σας λέω,
είναι ο χτύπος των τακουνιών μου,
οι μπούκλες των μαλλιών μου,
η παλάμη του χεριού μου,
η δίψα για την προσοχή μου,
Γιατί είμαι γυναίκα.
Φαινομενικά.
Φαινομενική γυναίκα,
αυτό είμαι.

                                    Μετάφραση Υακίνθις

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητό ιστολόγιο yakinthis.blogspot.com είσαστε μια νότα παρηγοριάς και ανάτασης ψυχής στο διαδίκτυο.
    Ακούστε αυτό το τραγούδι:
    https://www.youtube.com/watch?v=s48ZZEXNnXY
    αν πιστεύετε ότι αξίζει διαδώστε το

    ο θεός να δώσει να φύγουν των κορονοϊων τα χτικιά και η Τουρκιά από την αγιασοφιά
    καλή συνέχεια στο σημαντικό έργο σας








    ΑπάντησηΔιαγραφή