Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Λίγα λόγια για εμένα!

   Χάρηκα για την γνωριμία! Είναι τα λόγια που λες σε έναν νέο φίλο, σε κάποιον που πρόκειται να εμπιστευτείς τις σκέψεις, τα μυστικά και, ίσως, τελικά την ζωή σου. Λέξεις απλές και διαυγείς. Ή μήπως και όχι; Ίσως, ποτέ δεν ξέρουμε τι κρύβεται πίσω από τα προσωπεία των ανθρώπων γύρω μας. Φίλοι ή εχθροί. Άγγελοι ή δαίμονες. Είναι οι μάσκες πίσω από τις οποίες κρύβεται ο καθένας. Μάσκες που μπορεί να είναι πράξεις, ένα χαμόγελο ή απλώς λόγια.
   Από παιδί προσπαθούσα να δω πίσω από τις μάσκες των ανθρώπων, χωρίς να τα καταφέρνω πάντα, φυσικά. Συμβαίνει σε όλους. Κρυβόμουν πίσω από τα βιβλία μου συχνά. Βρίσκεις πολύτιμους φίλους συχνά πίσω από κιτρινισμένες σελίδες με αράδες λέξεις, φίλους πιστούς, τους κρατάς για μια ζωή. Προσπάθησα να δημιουργήσω κι εγώ τους δικούς μου φίλους με ένα μολύβι και ένα κομμάτι χαρτί κάποτε. Τότε ξεκίνησα να μαγεύομαι από την δύναμη της γραφής, που μπορεί να είναι η ίαση σε χρόνιες πληγές, ενώ άλλοτε να τις κρατά ανοιχτές χρόνια για να μας θυμίζει πως είμαστε ακόμα άνθρωποι.
   Στα εφηβικά μου χρόνια, άρχισα να μοιράζομαι τους κόσμους που είχα συνθέσει με άλλους ανθρώπους γύρω μου. Τότε δέχτηκα την παρότρυνση να συμμετάσχω σε κάποιους μαθητικούς διαγωνισμούς. Στην αρχή αποτυχία και απογοήτευση, φυσικά. Αργότερα, όμως, ήρθε το πρώτο βραβείο.Δεν ήταν μεγάλης σημασίας. Ωστόσο, και η αίσθηση μόνο είναι ικανή να κάνει μια καρδιά να χτυπάει ξέφρενα. Ύστερα, ένα δεύτερο και πολύ σημαντικότερο από το πρώτο. Αυτό ακολουθεί ένας έπαινος από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών...
   Υπογράφω ως Υακίνθις και αυτές οι αναρτήσεις είναι μια ματιά στα παρασκήνια της δικής μου μάσκας. Λόγια που έγραψα η ίδια, άλλα που μετέφρασα από άλλες γλώσσες και ίσως, κάποιες φορές λόγια ανθρώπων που με αγγίζουν.
   Καλή Ανάγνωση,
Υακίνθις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου